søndag 18. november 2012

Bolig Pluss nr.12, desember 2012


Jeg liker veldig godt bladet Bolig Pluss. Det var derfor stor stas når Franciska Munck-Johansen fortalte at de hadde kjøpt hovedreportasjen med julebildene fra leiligheten vår. Det var lenge å vente i ett år men nå står endelig bladet til salgs i bladhyllene ;)

Har dessverre ikke pdf fil så gjengivelsen blir ikke så bra men dere får ihvertfall et lite inntrykk.  







 









Denne julen kommer jeg nok til å bruke litt mer kontraster i julepynten. Jeg kommer til å trekke inn den vakre plommerøde fargen. Det blir også julepynt i gull. Julen blir litt mer "glam" men selvsagt vil jeg bruke elementer fra naturen som jeg alltid har gjort.  

1 kommentar:

Huldra sa...

Så herlig! Vakre bilder av et herlig vakkert hjem. Gratulerer så mye :)