søndag 18. desember 2011

THANK YOU


Jeg er så takknemlig for alle dere som finner veien til bloggen min hver eneste uke. Har blogget i 4 år og det er helt utrolig hvor mye positivt som har kommet ut av bloggingen.


Så spennende hver eneste gang man legger ut et innlegg å se responsen fra dere. Noen ganger bare VET man at dette blir et bra innlegg med mange kommentarer mens andre ganger er man litt lei og synes det er vanskelig å finne ut hva man skal blogge om.


Bloggen min blir oppdatert 1 gang i uken. Jeg bruker mye tid på bildene og stylingen. Det er vel det som gir inspirasjon her inne hos meg. Mange av dere er utrolig kreative og lager de vakreste ting. Jeg skulle så gjerne ha rukket å gjøre mer av slike ting selv...


Jeg er ydmyk og takknemlig for at jeg har 840 følgere og mange som titter innom min bloggverden hver eneste uke. TUSEN TUSEN TAKK til dere alle sammen! Uten dere hadde det jo ikke vært noe vits i å blogge. Jeg er så glad jeg oppdaget denne bloggverden og for at vi sammen kan inspirere hverandre!


Vi har kommet  til den 4. søndagen i advent og trekningen av forrige søndags julekalender. Her var det Kari fra My Home is my Castle som trakk vinnerloddet. GRATULERER SÅ MYE KARI! Jeg har fulgt bloggen din i mange år og setter stor pris på deg.









Den siste gaven dere har mulighet til å vinne er denne fine linposen til å oppbevare smykker i og et lite perlehjerte i sølv. Alt sammen er fra Kolsås Hagesenter.
Kjempekoselig om du trykker "like" på Kolsås sin Facebookside.



Nå er det bare 1 uke igjen til jul…

LYKKE TIL MED DE SISTE FORBREDELSENE!!


MANGE GO`KLEMMER TIL DEG

21 kommentarer:

incasadisilvia sa...

Bellissime immagini!
Buon Natale!
Silvia

Fru R. sa...

Hei
Først, gratulerer så masse til Kari!
Hele innlegget ditt er flott fra ende til annen, masse flotte bilder, og skikkelig kos stemning.
Og den nydelige linposen, jeg vil svært gjerne være med i trekningen om den og perlehjertet.
Ha en fin 4 advent.
Her koser vi oss på kjøkkenet :-)
Klem

Huset på terrassen sa...

Flotte bilde du viser av et nydelig juledekorert hjem :) Ha en strålende 4 søndag i advent ! Klem Linda :)

Magdalena sa...

flotte bilder!!
kose deg videre mot jul..
klem,magny

Hos Farmor sa...

Kjempefin pose :) Og vakkert julepyntet hjem - god jul! -Marte-

Anonym sa...

What a wonderful blog with great and inspiring ideas. Very nice!

Best wishes
Nicole

toves sammensurium sa...

mAAAaaange lekre og fine bilder,at du styler er tydelig :)
Ser ut som du har kost deg masse med nettopp det!!!Og det er jo nesten det gøyeste med julen,pynte og tutle rundt om i heimen:)))
Nyt siste uka før den store dagen!!
toveklem:)

Unknown sa...

God kveld;)
For et koselig innlegg ♥
Er alltid hyggelig her inne hos deg, og helt fantastisk god inspirasjon og vakre bilder;)

Jeg er og veldig glad for at jeg oppdaget dette bloggelandet, det har gitt meg mye i de snart to årene jeg har blogget;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

h.espe sa...

Hei kjære Maia!
Sååå nydelig innlegg - skjønne bilder som satte meg skikkelig i julestemning :) Tenk, vi er kommet til den siste søndagen før jul alt - førjulstiden har som vanlig rast ifra meg, en travel, men veldig hyggelig tid! På torsdag setter jeg meg på bussen hjem til julefeiring i Nordfjord - blir godt å komme hjem, bort fra byens "tjas og mas"...

Da gjenstår det for meg å krysse fingrene for den fine adventsgaven din ;) og aller mest - ønske deg og dine en flott jule! Gleder meg til å sees på nyåret - høre om spennende prosjekter, og bli ispirert av deg vennen :)

...igjen - GOD JUL til deg og dine!

Stor klem fra Hildegunn

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Bare nydelig alt i sammen Maia:)
Klem klem.

Tindrande Auge sa...

så koselig! Klemmer fra nina

Solveig sa...

Gratulerer så masse til heldige Kari!
Ikke rart bloggen din er populær, kjære Maia! Ikke bare viser du oss til stadighet inspirerende bilder, men godheten din lyser også igjen i måten du skriver på. Nå har ikke jeg blogget like lenge som deg, men enkelte mennesker merker en bare det er noe særegent ved, selv om en ikke møter dem face to face. Du er en av dem;o)
Ønsker deg en flott førjulsuke, min venn.
Klem fra Solveig

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer til Kari :-D
Jeg blir gjerne med i trekningen om den nye flotte premien! Ønsker deg en fin 4.advent!

Klem Karianne

Guttemamma sa...

Kvalitet over alt du gjør, kjære Marianne!! Så jeg sier TAKK til deg, glad vi har blitt kjent!!
Klem♥

søndagstur sa...

nYDELIG:)For er vakkert hjem du har:)

Mvh Janne

Ninni sa...

Nydelige bilder!
Ha ei fin uke frem mot den store dagen!

Klem Ninni

Marits Hverdagsgleder sa...

Så utrolig mange nydelige, vakre bilder. Helt fantastisk!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om det nydelige linposen og perlehjertet.
Jeg har allerede trykket "liker" for Kolsås Hagesenter :)

Ha en fin "innspurts-uke" før den store dagen :)

Manne's hverdag sa...

FANTASTISK VAKRE BILDER OG GRATULERER SÅ MYE!!!

Go' førjulsuke til deg og dine!!!

Klem

Landcharm sa...

Ønsker deg en riktig fin jul!

mirjamsdrøm sa...

Nydelige bilder!
Masse flott julestemning :)
Ha en fin romjul videre!
Klem

Maliva`s verden sa...

Titter innom for å ønske deg og dine GODT NYTT ÅR!
Takker også for nok et inspirerende bloggår;o)
Romjulsklem fra meg