lørdag 26. november 2011

Tid for adventspynting


Disse søte reinsdyrene og hjertene skal få plass på juletreet i år. Liker veldig godt julepynten fra


Et sjarmerende lite lyshus samme serie som hjertene og reinsdyret. Alt er laget av kanel og lukter så deilig! 

 

Skiltet mitt har dere sett før. Her har jeg satt frem noen Lerkekvister i et Norges glass ved siden. Dere husker kanskje at jeg spurte hvor man kunne få tak i slike i et tidligere innlegg? Ble så glad når jeg fant en stor bunt til kr. 100,- hos Olsens enke Hagesenter. 

 

Denne sjarmerende stolen fra Bloomingville hadde jeg lenge ønsket meg. På stylingjobb hos Olsens enke fant jeg den. Den er dessverre litt ødelagt på setet men pen å se på er den uansett! 


Speilet er fre Chic Antique. 


Her kan man så vidt skimte lysekronene i speilet. 


På vei inn til spisestuen står disse to stolene. Har hatt de i sikkert 15 år og de er like fine. De var et billig kjøp på Smart Club.


Konglehjertet fra Oi Soi Oi gjorde seg godt på stolen med et skinn ved siden av.


Plakaten synes jeg er så dekorativ og fin. Den er fra Wallas Verden

NB! OM DU IKKE HAR DELTATT I MIN GIVE AWAY MÅ DU KLIKKE DEG INN HER.


På søndag tenner vi det første adventslyset og min adventstake får dere se i neste innlegg. Nå gleder jeg meg til å se all den inspirerende adventspyntingen der ute i blogglandia. 

Lykke til med alle de koselige forbredelsene!
MAIAklemmer


13 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Lekre bilder!
I dag skal jeg dra med meg ungene ut i regnværet og finne lerk. Jeg er så heldig å ha hele lerkeskogen i området der jeg bor. Hjertet var NYDELIG!
Klem fra Liv

Unknown sa...

Så koselig hos deg altså;)
Og jeg elsker sakene i kanel fra Oi Soi Oi ♥ Jeg har et slikt kanelhjerte som lukter himmelsk, og en stilig stjerne av pinner;)

Ja, tenk at vi allerede er i den første adventshelgen, det er så kos;)

Ha en fin helg!

Klem Line

Guttemamma sa...

SÅ koselig hos deg,Marianne!! Lerk er så fint!! Gleder meg til å enevende "advents"eskene i løpet av helg! Ha en fin dag.
Klem fra meg♥

Magdalena sa...

Lovely pictures!Greetings, M :)

h.espe sa...

Hei vennen!
Såååå fint hos deg Maia - nydelig pyntet til den første adventshelgen :) Pynten din fra Oi Soi Oi, falt jeg pladask for - hvilke butikker forhandler disse??

Her hos meg er jeg også så smått begynt å pynte til advent, og nå skal jeg til med adventsstaken min.

Ønsker deg en flott adventshelg med masse kos!

Stor klem fra Hildegunn

Weisser Traum sa...

traumhaft schön deine deko.
wünsche dir einen schönen 1 advent sei lieb gegrüsst daniela

Sologbolig sa...

Herlige bilder hos deg. Sakene fra Oi Soi Oi var nye for meg.... kjempefine. Ønsker deg ei fin adventshelg. Klem fra Sigfrid

Landcharm sa...

Koselige bilder fra deg som alltid, og en fin stemning. Håper du har har en fin 1. søndag i advent i dag, og nytt stemningen.

Anette Willemine sa...

Nå har jeg sittet og kost meg her inne på bloggen din, og jeg ville bare legge igjen en liten hilsen å si at du er så dyktig! Hjemmet ditt er virkelig vakkert!

Ønsker deg en fin uke!


Anette Willemine

Marits Hverdagsgleder sa...

Lekre bilder og koselig interiør. Likte speilet spesielt godt :) Kanelhjertet og pinnestjerna gjorde seg også godt :)

Nooria sa...

Kjempekoselige ting ja! Jeg liker natur :-)... og så likte jeg veldig godt ditt stilleben med kasse med lykter og bilde oppå!

h.espe sa...

Hei vennen!
Ja, da er det visst snart helg igjen da - dagene raser avsted! Denne uken har jeg vært på ett julebord, og til lørdag er det enda ett nytt;) Herlige førjulstid!!

Ønsker deg en fin fredag, og en riktig god helg!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Heihei Maia;)
Innom for og ønske deg en god helg ♥
Håper alt står bra til;)

Klem Line