mandag 23. november 2009

Jul hos Ikea


Ikea i Sverige har laget en konkurranse blandt interiørbloggere om å lage vakker julepynt med Ikea produkter. Synd Ikea ikke kan gjøre det samme i Norge. 
Kanskje til neste år?


Se på disse skjønne bildene. Her er det bare å la seg inspirere...











Ta en titt for flere vakre bilder her.

Takk til Kari med bloggen
for et godt tips.  

Lykke til med ukens jule-
forbredelser. Regner med at det er flere enn meg som pakker adventspresanger om dagen?


klemmer

17 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Herlige og inspirerende bilder...Jeg er akkurat ferdig med min variant på adventslysestake...fort.følger:o)Fin uke til deg Maia fra Maya

Deer Darling sa...

Så gøy! Enig i at Ikea Norge burde gjøre det samme!

Jannicke sa...

..gjett om! Mangeler kun 4 stk, så er jeg i mål ;o)
Jippi!
Ja, jeg var innom Ikea sin side tidligere i dag og tittet på alle bidragene... fikk også stemt på
mine favoritter!
Klem J.

janne - kathrine sa...

Ja, det var mange koselige julepyntebilder.

IKEA har jo hatt en konkurranse for norske deltagere de siste ukene, pynt et juletre - men helt klart, synes den svenske konkurransen var mye hyggeligere. Her får en virkelig prøvd ut sin kreativitet.

Ha en fortsatt fin uke og kose deg med førjulsforberedelsene :-)

Hulda sa...

Herlig ja! Syns også Sverige er flink til å ta vare på interiørbloggerne. :) Jeg har et liknende innlegg i dag. :)

Men, du nå er merkelappene dine ferdige. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på?

Magdalena sa...

nydelig hos deg...
klemmer¨¨¨*

lisje astrid's husblogg sa...

Sååå mange flotte bilder:)
Ja,det burde Ikea Norge og gjere!

små og store drømmer sa...

Rart at ikke de har samkjørt det i flere land egentlig.
Jeg skal absolutt ta med meg inspirasjonen fra svenskene.

Solveig sa...

Tusen takk for tipset:o)) Ja, tenkt om IKEA Norge kunne gjøre det samme! Dette er jo en knall foretningside, i tilleg til at det er gøy for folk å delta på:o))) Har sittet og kikket på alle de fine bildene du har lagt ut her. Det som slår meg er at du klarer å få det koselig i hvert et rom, og det med enkle midler! Du er bare flink!
Ha en flott morgendag.
Klem fra Solveig

moa sa...

hei maia -

...å, så skjønne inspirasjonsbilder!
enkelt & vakkert!

moaklem

Ingun sa...

Fine bilder til inspirasjon;-)

Mitt hvite hus sa...

Ja dette er virkleig inspirerende... har kikket inne på siden...


ha en fin dag...
Klem Kerstin

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ nydelige bilder, masse fin inspirasjon:-) Satse på at de kommer med en konkurranse til neste år, da er det mange her som vil komme med forslag tenker jeg:-)

Bonjade sa...

I did not understand the words
But the pictures speak for themselves......
Oh what I did understand is things from Ikea....love that store.
Nice evening

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Oi, ja Ikea har jo blitt rene interiørbutikken. Her var det koselig, legger deg til i blogglista og vil være med videre:)

Klem fra meg

Cherry Blossom Blog sa...

Herlige bidrag! Skulle vært slik i Norge også ja :)
Takk for koselig kommentar inne hos meg ♥

Har satt av heeele helge til adventspresangpakking! Gleeeder meg merker jeg ♥

Fiiin uke til deg!

Magdalena sa...

sååå spennene og speielt... så herligt med slike små klatter av nergisk farge!
klem og fin dag¨¨*