tirsdag 14. juli 2009

Sommer på Sørlandet

Her er vårt lille paradis. Fra jeg var en liten jente har sommrene blitt tilbragt på familiehytta som vi er så glade i. Dette bildet tok jeg i går kveld. Ganske flaks med motivet :)



Sitter å blogger ved nettopp dette vinduet nå. Her finner både store og små roen i sjelen!
Både Grimstad, Arendal og Risør har mange koselige interiørbutikker. Blir det dårlig vær er det bare å ta en interiør runde. Om det blir tid, tar jeg med kameraet å lager en ny guide.
Mange blide sørlandsklemmer fra

11 kommentarer:

Englefryd sa...

Det så jammen deilig ut. Utrolig vakkert bilde du har tatt.
Vi fikk også tatt en tur innom endel interiørbutikker i Risør i forrige uke. Jammen mange inetriørbutikker i den lille byen,

kos dere videre

klem

My home is my Castle sa...

Du må ta deg en tur innom Kristiansand og når du først er her nede :)
Håper vi får litt bedre vær..
Nydelige bilder du viser :)

Klem,Kari

Hulda sa...

Det første bildet var jo helt fantastisk, tenk å få svanen med også! Nydelig lys. Kos dere, det vinduet var også skjønt!

Heidi-anitha sa...

Virkelig vakre bilder du har fått fanget med kameraet. Kan tenke meg det b lir mange vakre minner her i fra. Vil ønske deg og dine en riktig god ferie - Sørlandet er en nydelig perle!

Følger med deg videre jeg:0)

Stor sommerklem Heidi-anitha

Kristins Hus sa...

Hei:-)
Nydelig innlegg... Så fint det første bildet!!
Ha en fin dag videre
Kristin

Akkurat passe Frø sa...

SUKK!

Uendelig vakkert og godt for sjela... reine drømmeutsikten!

:O) FrueFrøet

Datt sa...

Sukk, jeg får jo ro i sjelen bare av å se på bildene, hadde nok trivdes der ja! :D

ninabakke sa...

Lekre bilder :)

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

ARKinterior sa...

Så utrolig flotte bilder !! Kos deg videre her på sørlandet, håper god været kommer for fullt igjen snart, da..

Jannicke sa...

Så vakre bilder fra ditt sommersted...

Fortsatt fin sommer ;o),
håper ere har bedre vær enn i Bergen!

Klem J.

moa sa...

hei maia -
..og takk for koselig sommerklem fra deg!
så skjønne bilder fra det vakre sørlandet fra deg! dere er heldig som har feriested der..
her regner det i dag, så jeg koser meg inne...
fortsatt skjønn ferie til deg!
moaklem